BRUUNS BAZAAR
HISTORIEN
BRUUNS BAZAAR er en danskejet virksomhed, der siden år 1994 har præget det danske modebillede med et karakteristisk, minimalistisk og skandinavisk design.
BRUUNS BAZAAR har siden begyndelsen haft en stor forståelse for at kommunikere et unikt og genkendeligt nordiske design, hvilket har vakt stor interesse og begejstring internationalt. Dette har blandt andet medført at vi, som det første danske modebrand i år 1999, blev en del af den officielle fashion kalender i Paris. I dag er BRUUNS BAZAAR et brand i bevægelse, med både en dame og herre linje. Essensen er cool komfort og skandinavisk renhed, med en signatur af afslappet elegance.
BRAND VISION
Med fokus på at fastholde et stærkt brand dna, forbliver vi tro imod vores skandinaviske designtradition, alt imens vi adderer ny kant for at pleje en løbende udvikling. Vores solide business-koncept er fokuseret på vores kunde, og deres helheds oplevelse omkring brandet.
Vi vil bevare BRUUNS BAZAARs stærke brand dna, alt imens vi nærer vores konstante udvikling.
Nordisk enkelthed og cool komfort er stadig kernen af vores brand. Vores hovedfokus er at designe smukke og unikke styles i høj kvalitet til en overkommelig pris. Fokus på kunden er alfa og omega.