REKLAMATION

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangel regler. Det betyder, at du som forbruger har 2 år reklamationsret, at du enten kan have en defekt vare repareret eller ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er forårsaget af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere inden "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt  efter, at manglen er opdaget. Du kan klage ved at kontakte os via e-mail: support@bruunsbazaar.com eller på telefon: +45 33 77 00 77. Afhængigt af den konkrete situation, vil du modtage yderligere instruktioner.

Hvis klagen er berettiget, refunderer vi dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen tilbage til os. Ellers skal du afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger for returnering af varen efter undersøgelsen. Husk at varen altid skal være i god emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har ansvaret for pakken / varer op til vores modtagelse. Så behold postkvittering og tracking nummer. Bemærk: vi modtager ikke pakker sendt COD eller lignende.