KLAGEADGANG

Hvis der opstår et problem med din vare, eller hvis din vare er mangelfuld, skal du i første omgang kontakte vores kundeservice.

Hvis du er utilfreds med vores håndtering af dit problem med en vare, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen. Hvis du vil indgive en klage til Center for Klageløsning, skal du have sendt din klage til Os først. Det kan være en god ide, at du sender en skriftlig klage til Os, så du kan dokumentere, at du har klaget, hvis Center for Klageløsning beder om dokumentation. For at klage skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr til Klageportalen for at få din klage behandlet.

 Du kan også anvende Europa-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Du kan indgive klagen på Europa-Kommissionens online klageportal. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse support@bruunsbazaar.com.

LOVVALG OG VÆRNETING

Enhver(t) bestilling/køb, som du indgår med Os, er omfattet af og skal fortolkes i overensstemmelse med dansk lovgivning bortset fra (a) regler, som fører til anvendelse af anden lovgivning end dansk, og (b) De Forenede Nationers konvention om aftaler om internationale køb (CISG). 

Enhver tvist og ethvert krav, der udspringer af eller i tilknytning til din bestilling/dit køb, skal afgøres ved en kompetent domstol ved Bruuns Bazaar A/Ss værneting.